rakastunut

runo

22.12.2010

Näen minun onneni sinun silmissäsi

Haluan elää joka yö sinun unissasi

Voisitko tulla minun lähelleni? En haluu päästää sinut menemään

Voisitko tuntea minun ääni? Joka vie sinut minun sydän linnaan

Sinun sanasi on taikuus, minä ikävoin kuunnella niitä

Sinun hymysi on salaisuus, minä ikävoin suudella niitä

Voisitko tulla minun lähelleni? En haluu olla yksin

Voisitko innostaa minut elää minun elämäni, jossa elät sinäkin

Vuodenaikaa muuttaa ja aika lentää pois

Vaikka niin, minä rukoilen me voimme jäädä sama

Nuorempi joka päivä, eloisa ja aivan hulluina toisiinsa

Voisitko tulla mukaan, unelma on juuri alkanut

Lupaan sinulle joka nautinto koko maailma on antanut

Leave a Reply

